مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 12:252019-05-22سياسي

ناوگروه شصت ویکم نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو گرفت


رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از 67 روز دریانوردی و انجام ماموریت در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو گرفت.

- شصت و یکمین ناوگروه اطلاعاتی - رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از 67 روز دریانوردی و انجام ماموریت در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، شصت و یکمین ناوگروه اطلاعاتی - رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن سبلان و ناو پشتیبانی بندرعباس بعد از طی پنج هزار و یکصد مایل دریایی و گذشت 67 روز دریانوردی و بازدید از بنادر سلطان قابوس و صلاله عمان و شرکت در تمرین مشترک امداد و نجات دریایی ایران و عمان صبح امروز در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.

امیر دریادار دوم افشین تاشک، فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در مراسم استقبال از این ناوگروه، گفت: اعزام 61 ناوگروه به دریا از سال 87 تا امروز در راستای اجرای فرامین فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، دفاع از منافع کشور در آب های دوردست، اجرای آموزش های رسته ای برای ارتقا توان رزم در دریا و بررسی وضعیت گسترش نیروهای فرامنطقه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگروه شصت ویکم نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو گرفت

ناوگروه شصت ویکم نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو گرفت