مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 11:512019-05-22سياسي

میراث فرهنگی با ورود استارت آپ ها رونق می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، - معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به توسعه پتانسیل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری برای توسعه صنایع فرهنگی گفت: ورود نوآوری به این حوزه ها در اولویت شرکت های دانش بنیان و استارتاپی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه سال با همراهی علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از مرکز نوآوری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری دیدن کرد.

در این بازدید فعالان استارت آپ هایی که در حوزه صنایع فرهنگی، نرم و خلاق ایده هایشان را شروع کرده اند به بیان نقطه نظرات و ایده هایشان پرداختند.

ستاری بر همکاری معاونت علمی و فناوری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای توسعه استارت آپ ها و صنایع خلاق و فرهنگی تأکید کرد و ادامه داد: برنامه های مشترک و همکاری های جدی ای در راه است، به طور خاص حمایت های مالی و زیرساختی را مد نظر قرار دادیم و آماده هستیم تا شتاب دهنده های حوزه میراث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی با ورود استارت آپ ها رونق می گیرد

میراث فرهنگی با ورود استارت آپ ها رونق می گیرد