مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 11:352019-05-22دانش

مدلسازی جکت نفتی در اولین دوره مسابقه ملی سازه های استاتیکی


اولین دوره مسابقه ملی سازه های استاتیکی با هدف مدل سازی سازه های دریایی آب های عمیق (جکت) توسط انجمن علمی صنعتی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

- مدلسازی جکت نفتی در اولین دوره مسابقه ملی سازه های استاتیکی اولین دوره مسابقه ملی سازه های استاتیکی با هدف مدل سازی سازه های دریایی آب های عمیق (جکت) توسط انجمن علمی صنعتی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این رقابت ها با تاکید بر باربری بهینه ثقلی است و مدل سازی سازه ها با استفاده از ماکارونی انجام می شوند.

در سازه های ماکارونی فرد باید آنچه در واقعیت وجود دارد را در مقیاس آزمایشگاهی و با استفاده از ماکارونی که ماده ای کاملاً شکننده است، بسازد.

در این مسابقه فرد علاوه بر آشنایی با کاربرد محاسبات مهندسی در فضای واقعی، کار تیمی و مدیریت ساخت پروژه را تجربه می کند.

در این مسابقه بیش از 20 تیم شرکت کننده با یکدیگر به رقابت می پردازند و سایر دانشجویان می توانند برای تماشای مسابقه در محل لابی دانشکده حضور داشته باشند.

رقابت از صبح روز چهارشنبه 8 خرداد ماه در دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی آغاز می شود و شرکت کنندگان موظفند تا قبل از پایان وقت مسابقه سازه خود را آماده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدلسازی جکت نفتی در اولین دوره مسابقه ملی سازه های استاتیکی

مدلسازی جکت نفتی در اولین دوره مسابقه ملی سازه های استاتیکی