مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 11:052019-05-22سياسي

بسیاری از مشکلات اقتصادی، با مدیریت درست وقف، حل می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: اگر با مدیریت دقیق تر و صحیح تر، بحث اوقاف و امور خیریه دنبال شود می تواند بخش عمده ای از مشکلات و نارسایی های اقتصادی جامعه را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری در همایش بزرگ مبلغان و ائمه جماعات استان قم با اشاره به میلاد با سعادت امام حسن (ع) اظهار کرد: روایاتی که در شأن امام حسن (ع) بیان شده است می توان گفت به حدی این نگاه متعالی نسبت به امام حسن (ع) از سوی پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) بلند است که درک عظمت آن سخت است.

وی گفت: امروز نیز باید اقرار کنیم که آنگونه که باید و شاید از فضائل حضرت و عظمت روحی و معنوی حضرت، چندان دست پری نداریم؛ البته نمی توان زحمات و تلاش های علما و بزرگان سلف صالح را نیز نادیده گرفت ولی انتظار است که در این شرایطی که همه شرایط برای تحقیق و پژوهش و تحلیل زندگی معصومین (ع) امروز این خلأ را پر کنیم و این چهره منور و نورانی عترت طاهره از این مظلومیت خارج شوند به خصوص در ابعادی که امروز می تواند گره گشای مشکلات امروز باشد.

مدیرکل اوقاف تصریح کرد: صبر و شکیبایی امام حسن مجتبی (ع) از مهمترین این ابعاد است که التزام به این عنصر متعالی اخلاقی می تواند مشکلات امروز جامعه را ترمیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مشکلات اقتصادی، با مدیریت درست وقف، حل می شود

بسیاری از مشکلات اقتصادی، با مدیریت درست وقف، حل می شود