مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 11:052019-05-22بين الملل

برنامه دولت برای فروش نفت در شرایط تحریم


با وجود اقدامات خصمانه دولت آمریکا برای فشار حداکثری روی ایران و قطع درآمدهای نفتی، تحلیلگران عقیده دارند که صادرات نفت ایران صفر نخواهد شد و مردان نفتی ایران هم نوید آینده روشنی برای بخش انرژی می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمریکا نوامبر گذشته همزمان با آغاز اجرای تحریم های نفتی علیه تهران، به هشت خریدار بزرگ نفت ایران معافیت داد تا به واردات نفت در حجم کمتر ادامه دهند اما پیش از پایان معافیت شش ماهه در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که معافیت ها برای واردات نفت ایران را تمدید نخواهد کرد و از همه خریداران خواست تا آن زمان وارداتشان را متوقف کنند یا با تحریم های مواجه شوند.

آمریکا هدف خود برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران را مورد تاکید مجدد قرار داد، هدفی که بیژن زنگنه - وزیر نفت ایران - آن را رؤیای تعبیر نشدنی برای آمریکا دانست.

تحریم ها را دور خواهیم زد در این راستا حسن روحانی - رییس جمهور کشورمان - آینده روشنی برای صنعت نفت پیش بینی کرده و در آخرین صحبت های خود اعلام کرده است که وزارتخانه های نفت و امور خارجه و بانک مرکزی در خط مقدم مبارزه با تحریم و دور زدن آن هستند، اکنون نیز در فروش نفت تحریم را دور می زنیم .

وی با تاکید بر این که مبارزه امروز ما با آمریکا این است که تولید را تقویت و صادرات را افزایش دهیم، تصریح کرد: مگر لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دولت برای فروش نفت در شرایط تحریم

برنامه دولت برای فروش نفت در شرایط تحریم