مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 11:052019-05-22سياسي

پروژه های اولویت دار حوزه آب و راه را در سفر رییس جمهور مطرح می کنیم


در سفر تابستانی رییس جمهور به استان اردبیل و در یک جمع بندی نهایی پروژه های مهم و اولویت دار حوزه آب و راه را مطرح خواهیم کرد.

- استاندار اردبیل گفت: در سفر تابستانی رییس جمهور به استان اردبیل و در یک جمع بندی نهایی پروژه های مهم و اولویت دار حوزه آب و راه را مطرح خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر بهنامجو در جریان بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از مجتمع آبرسانی موران گرمی اظهارکرد: ما طرح های اولویت دار استان را در سفر رییس جمهور که مرداد ماه انجام خواهد شد مطرح خواهیم کرد که یکی از مهمترین طرح ها مجتمع های آبرسانی روستایی است که برای تکمیل آن منابع مورد نیاز درخواست خواهد شد.

وی از تکمیل و افتتاح فاز اول مجتمع موران گرمی با پوشش ساکنان 64 روستا تا پایان سالجاری خبر داد و خاطرنشان کرد: فاز دو و سه این مجتمع نیز طی دو سال آینده به سرانجام می رسد که قرار است از ظرفیت بنیاد علوی برای بهره برداری از این پروژه و تامین بخشی از منابع استفاده کنیم.

رییس شورای اداری استان اردبیل افزود: 30 میلیارد تومان برای تکمیل این مجتمع آبرسانی نیاز است که سعی می کنیم از محل اعتبارات ملی و استانی این منابع را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های اولویت دار حوزه آب و راه را در سفر رییس جمهور مطرح می کنیم

پروژه های اولویت دار حوزه آب و راه را در سفر رییس جمهور مطرح می کنیم