مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 10:402019-05-22پزشكي

اهداکنندگان عضو و خانواده هایشان بهترین نوع بندگی را به جا آورده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: اهداکنندگان عضو و خانواده هایشان بهترین نوع بندگی را به جا آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسین صومی در مراسم پروانگی که به مناسب گرامیداشت روز اهدای عضو در تالار شهید شایان مهر دانشکده پزشکی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: ما در حوزه پزشکی، وظیفه عظیم تأمین سلامت افراد را بر عهده داریم و هر کس اعم از کارمند، پزشک و اهداکنندگان اعضا در این راه به ما کمک کند، جزو خانواده علوم پزشکی و سلامت است.

وی با بیان اینکه تلاش ها برای تحقق هدف بزرگ زنده نگه داشتن انسان های نیازمند به اهدای عضو و دادن شادابی به نیازمندان است، گفت: جهان به خاطر انرژی مثبت و انسان های خوب باقی مانده است و اگر جهان را در آیینه انسان هایی که به دیگران زندگی می بخشند، ببینیم، این جهان ارزش بقا دارد.

وی در ادامه بیان کرد: سال ها برای راه اندازی بخش پیوند تلاش کردیم و از تمامی افراد گمنام و بنام که ما را در این راه یاری و مسیر را هموار کردند، قدردانی می کنیم.

صومی گفت: جان تمامی انسان ها در جامعه پزشکی ارزشمند بوده و تیم درمان حتی برای نجات بیمار مسن و بازگرداندن او به زندگی تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه باید به بهداشت توجه شود تا با هزینه کم افراد را نجات دهیم، هر چند بسیاری از افراد گلایه می کنند که هزینه زیادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداکنندگان عضو و خانواده هایشان بهترین نوع بندگی را به جا آورده اند

اهداکنندگان عضو و خانواده هایشان بهترین نوع بندگی را به جا آورده اند