مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 08:412019-05-22اقتصادي

اولین نانوزیست آنتن برای کاهش درد به زودی روانه بازار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ استارت آپ کایلو لبز (Kailo Labs) نانومحصول خود را آماده عرضه به بازار دارد، عده زیادی این محصول را پیش خرید کرده اند، - استارت آپی موفق به ساخت آنتن هایی شده است که با داشتن نانوخازن ها می تواند روی سیستم عصبی تاثیر گذاشته و درد را تسکین دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ استارت آپ کایلو لبز (Kailo Labs) نانومحصول خود را آماده عرضه به بازار دارد، عده زیادی این محصول را پیش خرید کرده اند، محصولی که قرار است عرضه آن از ماه جولای آغاز شود.

بنیان گذار کایلو می گوید: درد مشکلی بزرگ است، هزاران نفر در تحقیقات اولیه ما شرکت کردند که واکنش همه آن ها به این فناوری یکسان بود، آن ها از عملکرد این فناوری در تسکین درد بسیار شگفت زده شده بودند.

این دستگاه برای تسکین درد های مزمن درازمدت طراحی شده است.

برخلاف محصولات رایج موجود در بازار، این دستگاه هیچ دارویی وارد بدن نمی کند در عوض کایلو حاوی میلیارد ها نانوخازن بوده که همانند آنتن زیستی عمل می کند.

این دستگاه از عملکرد بدن برای تسکین درد پشتیبانی می کند.

یکی از استفاده کنندگان این فناوری که مرد 53 ساله است می گوید: من درد شدیدی در ناحیه پا داشتم که در طول یک دهه گذشته هر روز صبح با آن مواجه می شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نانوزیست آنتن برای کاهش درد به زودی روانه بازار می شود

اولین نانوزیست آنتن برای کاهش درد به زودی روانه بازار می شود