مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 08:312019-05-22سياسي

بهشتی پور: 4 برابر شدن تولید اورانیوم در حقیقت آدرسی دقیق برای آمریکایی هاست


حسن بهشتی پور، کارشناس مسائل هسته ای در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص افزایش چهار برابری تولید اورانیوم غنی شده گفت: از روز گذشته IR6 یعنی سانتریفیوژی که قدرت غنی سازی آن چهار برابر IR1 است در مدار قدار گرفته و مشغول به کار است این اتفاق .

- بهشتی پور: 4 برابر شدن تولید اورانیوم آدرس دقیقی برای آمریکایی هاست یک کارشناس مسائل هسته ای گفت: چهار برابر شدن تولید اورانیوم گذشته از نشان دادن اقتدار کشور آدرس دقیقی به طرف آمریکایی که ناقض برجام است حکایت دارد.

حسن بهشتی پور، کارشناس مسائل هسته ای در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص افزایش چهار برابری تولید اورانیوم غنی شده گفت: از روز گذشته IR6 یعنی سانتریفیوژی که قدرت غنی سازی آن چهار برابر IR1 است در مدار قدار گرفته و مشغول به کار است این اتفاق یعنی ایران مخازن ذخیره خود را با سرعت بالاتری می تواند افزایش دهد.

وی ادامه داد: ذخایری که در حال حاضر زیر 300 کیلو است از دیروز بنا شد که سقف 300 کیلو اورانیوم غنی شده را رعایت نکنیم.

بهشتی پور تصریح کرد: ایالات متحده پس از خروج از برجام اعلام کرده بود کشور هایی که مازاد اورانیوم ایران را خریداری کنند مشمول تحریم های آمریکایی می شوند و عملا خواستند که ایران نتواند غنی سازی کند، چون اگر جمهوری اسلامی می خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشتی پور: 4 برابر شدن تولید اورانیوم در حقیقت آدرسی دقیق برای آمریکایی هاست

بهشتی پور: 4 برابر شدن تولید اورانیوم در حقیقت آدرسی دقیق برای آمریکایی هاست