مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 21:462019-05-21فرهنگي

مجموعه روایت گری «هابیل» روانه آنتن سیما شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عرفان خداپرست، مدیر گروه موشن گرافیک و نماهنگ مرکز بسیج صدا و سیما ضمن اشاره به تولید مجموعه روایت گری هابیل در گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صدا و سیما اظهار داشت: - مجموعه 10 قسمتی روایتگری هابیل به همت گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صدا و سیما تهیه و روانه آنتن سیما شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عرفان خداپرست، مدیر گروه موشن گرافیک و نماهنگ مرکز بسیج صدا و سیما ضمن اشاره به تولید مجموعه روایت گری هابیل در گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صدا و سیما اظهار داشت: مجموعه روایتگری هابیل در 10 قسمت 5 دقیقه ای با موضوع دفاع مقدس تهیه و روانه آنتن صدا و سیما شده است.

وی با اشاره به برخی از سوژه های این مجموعه بیان داشت: ما در این مجموعه تلاش کردیم چه از نظر سوژه ای و چه از نظر جغرافیایی بخش های مختلف دفاع مقدس را تصویر بکشیم به طوری که در این مجموعه روایت های از ابتدای دوران دفاع مقدس تا زمان بازگشت اسرا و شهر های همچون سوسنگرد، دزفول، خرمشهر و حتی حادثه بمب باران تهران روایت می شود.

خداپرست در ادامه با بیان این که روایت گری 5 قسمت از این مجموعه را آقای عباس غزالی و 5 قسمت دیگر این مجموعه بر عهده خانم متین ستوده بوده است، بیان داشت: در این مجموعه تلاش شده است تا به نقش و اثر گذاری بانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه روایت گری «هابیل» روانه آنتن سیما شد

مجموعه روایت گری «هابیل» روانه آنتن سیما شد