مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 17:002019-05-21اقتصادي

اعطای تسهیلات قرض الحسنه در راستای توسعه بخش کشاورزی


بانک قرض الحسنه مهرایران در همکاری با «شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی» به منظور حمایت و تقویت زمینه های کشاورزی، - بانک قرض الحسنه مهرایران در همکاری با شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به منظور حمایت و تقویت زمینه های کشاورزی، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک قرض الحسنه مهر ایران ، گسترش تعاملات در زمینه حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات طرفین به منظور ارائه خدمات متنوع و نوین بانکی به کشاورزان از جمله محورهای این تفاهمنامه می باشد.

حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از جمله اهداف اصلی این همکاری ها است و بانک قرض الحسنه مهرایران و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در زیر بخش های زراعت و باغبانی، دامداری و دامپروری، جنگل و مرتع، شیلات و آبزیان و صنایع و خدمات مرتبط با وظایف وزارت جهاد کشاورزی با یکدیگر همکاری می کنند.

در این تفاهمنامه، بانک قرض الحسنه مهر ایران با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بر اساس طرح اعتبار در حساب جاری و طرح حمایتی اشخاص حقیقی / حقوقی از بخش کشاورزی حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات قرض الحسنه در راستای توسعه بخش کشاورزی

اعطای تسهیلات قرض الحسنه در راستای توسعه بخش کشاورزی