مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 13:052019-05-21سياسي

90 درصد زوجین پس از طلاق از عمل خود پشیمان می شوند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از ازدواج 1596 دختر زیر 15 سال در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید گلستانی 31 اردیبهشت در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان همدان با اشاره به نتایج منفی ازدواج در سنین پایین، گفت: براساس تحقیقات و آمارهای موجود، 10 درصد از ازدواج های دختران زیر 15 سال در سال گذشته منجر به طلاق شده است؛ متأسفانه ازدواج در سن پایین به دلیل عدم مهارت در زندگی نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه 50 درصد طلاق های ثبت شده در 5 سال نخست زندگی ثبت می شوند، مطرح کرد: در سال گذشته، 508 مورد از طلاق های ثبت شده، مربوط به زوجینی با مدت زمان زندگی کمتر از 1 سال بوده است؛ همچنین 418 مورد برای مدت زمان 1 تا 2 و 366 مورد برای مدت زمان 2تا3 سال ثبت شده است.

گلستانی با اشاره به اینکه بیشترین طلاق های ثبت شده در بازده سنی 25 تا 29 سال بوده است، اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر جوانان شتاب زده عمل کرده و سازگاری کمتری دارند؛ از این رو نیاز به آموزش مهارت های زندگی در بین جوانان و به ویژه دانش آموزان در مدارس به دلیل آمارهای موجود در رابطه با ازدواج دختران زیر 15 سال به شدت احساس می شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با تاکید بر اینکه 90 درصد زوجین پس از طلاق از عمل خود پشیمان هستند، گفت: مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد زوجین پس از طلاق از عمل خود پشیمان می شوند

90 درصد زوجین پس از طلاق از عمل خود پشیمان می شوند