مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:052019-05-21اجتماعي

در 60 روز ابتدایی امسال هوای تهران ناسالم نبود


امسال برای اولین بار در 25 ساله گذشته در 60 روز ابتدایی سال حتی یک روز هوای ناسالم نداشتیم که شامل30 روز هوای پاک و 30 روز هوای سالم می شود.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امسال برای اولین بار در 25 ساله گذشته در 60 روز ابتدایی سال حتی یک روز هوای ناسالم نداشتیم که شامل30 روز هوای پاک و 30 روز هوای سالم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عیسی کلانتری در دیدار با خرمن اورتگا آلمیدا - سفیر اکوادور در ایران - که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، به گفت: افزایش کیفیت سوخت های فسیلی و تشدید نظارت بر معاینه فنی خودروها از دلایل اصلی کاهش روند آلودگی هوا در کشور است.

کلانتری با اشاره به مشکلات کشورهای نفت خیز گفت: در این کشورها پلاستیک بی ارزش است و از گذشته به مصرف پلاستیک عادت کرده اند که معضلی برای محیط زیست کشور است البته توسط سمن ها پویشی ایجاد شد تا به جای پلاستیک از کیسه های پارچه ای استفاده کنند که کار زمان بری است.

در ادامه این دیدار آلمیدا گفت: ایران زیباتر و بهتر از آن چیزی است که حتی خود مسئولان ایرانی مطرح می کنند و به نظرم باید پویشی طراحی کنید تا ایران و زیبایی هایش به جهانیان معرفی شوند.

وی درباره وضعیت محیط زیست کشور اکوادور گفت: مردم اکوادور آگاهی بالایی دارند و آموزش زیادی در زمینه محیط زیست دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 60 روز ابتدایی امسال هوای تهران ناسالم نبود

در 60 روز ابتدایی امسال هوای تهران ناسالم نبود