مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 08:252019-05-21سياسي

ضرورت پوشش کامل بیمه ای برای پیوند اعضا


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ضرورت پوشش بیمه ای پیوند اعضا گفت: در دولت یازدهم تلاش های خوبی برای گسترش پیوند صورت گرفت، مراکز پیوند از لحاظ تجهیزات مجهزتر شدند و بخشی از پیوند اعضا نیز پوشش بیمه ای پیدا کرد، - اما هنوز این پوشش کافی نیست و باید این پوشش بیمه ای برای پیوند اعضا ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد آقاجانی در مراسم روز ملی اهدای عضو اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی یکی ازبرترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور در زمینه اهدای عضو است.

وی در این مراسم ضمن تقدیر از ایثار و فداکاری خانواده های اهداکنندگان، با ذکر این مطلب که دانشگاه های علوم پزشکی شهیدبهشتی، تهران و شیراز اولین دانشگاه های کشور هستند که در زمینه پیوند عضو تلاش کردند، از تلاش ها و نقش موثر اساتید این دانشگاه همچون دکتر ایرج فاضل، دکتر نوبخت، دکتر سیم فروش و دکتر ولایتی در راستای ایجاد فرهنگ اهدای عضو و گسترش این تکنیک مهم تقدیر کرد.

آقاجانی با اشاره به انجام 8000 پیوند عضو در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: تاکنون 8000 پیوند عضو قلب، ریه، کبد ، کلیه و پانکراس در 5 بیمارستان این دانشگاه انجام شده است و همچنین در این دانشگاه اهدای 5000 عضو از 2000 بیمار مرگ مغزی اهدا کننده به نیازمندان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پوشش کامل بیمه ای برای پیوند اعضا

ضرورت پوشش کامل بیمه ای برای پیوند اعضا