مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 07:302019-05-21اقتصادي

عزل و برخورد در انتظار دو شغله ها


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چند روز قبل با هشدار نسبت به عدم استعفای دو شغله های زیر مجموعه های وزارتخانه متبوع خود اعلام کرد که در صورت مقاومت در برابر استعفا عزل و به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد؛ - رویکردی که موضوع فعالیت دوشغله ها را وارد فاز تازه ای خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر کار چند روز قبل در نشست تخصصی شورای عالی اشتغال درباره انتشار اسامی مدیران چندشغله و آخرین اقدامات صورت گرفته توضیحاتی ارائه کرد.

او با بیان اینکه اعلام و انتشار اسامی اعضای هیأت مدیره کلیه شرکت های تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قبلاً انجام نشده بود و ما برای اولین بار این کار را صورت دادیم، افزود: اولین مرحله به روزرسانی هم بعد از سه ماه انجام شد، چون مراحل تغییر هیأت مدیره و ثبت آن در روزنامه رسمی زمان می برد.

شریعتمداری از اجرای چند برنامه دیگر در راستای شفاف سازی خبر داد و با بیان اینکه همه کسانی که دوشغله بودند استعفایشان را تقدیم مراجع بالاتر کرده اند، افزود: در مواردی به شکل استثنایی و شاید کمتر از 10 مورد افراد خود اظهاری نکردند و ترجیح دادند که کار را به مدیریت بالاتر محول کنند که در این زمینه هم تصمیم گیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزل و برخورد در انتظار دو شغله ها

عزل و برخورد در انتظار دو شغله ها