مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 07:252019-05-21بين الملل

حماس و جهاد اسلامی ادعای صهیونیستی درباره توافق آتش بس 6 ماهه در غزه را تکذیب کردند


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی اخبار منتشر شده در رسانه های اسراییلی در مورد دستیابی به توافق آتش بس شش ماهه با رژیم صهیونیستی در غزه را تکذیب کردند.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی اخبار منتشر شده در رسانه های اسراییلی در مورد دستیابی به توافق آتش بس شش ماهه با رژیم صهیونیستی در غزه را تکذیب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فوزی برهوم، سخنگوی حماس در گفت وگو با شبکه الاقصی اعلام کرد که مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی بر سر آرام سازی اوضاع در غزه مادامی که طرف صهیونیستی به تمامی تفاهمات صورت گرفته پایبند باشد، توافق کرده اند.

برهوم اشاره کرد که اخبار منتشر شده در رسانه های اسراییلی مبنی بر دستیابی به توافق آتش بس شش ماهه صحت ندارد.

همچنین باسم نعیم، از رهبران حماس در گفت وگو با خبرگزاری شینهوا تاکید کرد که جز تفاهمات صورت گرفته در سال 2014 برای آرام سازی اوضاع در غزه تحت نظارت مصر، چیز تازه ای وجود ندارد.

یک مسئول دیگر حماس گفته است که تثبیت یا عدم تثبیت آرام سازی اوضاع در غزه در گرو پایبندی رژیم صهیونیستی به تفاهمات حاصل شده خواهد بود و توافق جدیدی انجام نگرفته است.

داوود شهاب یکی از رهبران جهاد اسلامی نیز به ادعاهای اسراییلی در زمینه دستیابی به توافق آتش بس شش ماه با غزه واکنش نشان داد و گفت، آنچه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس و جهاد اسلامی ادعای صهیونیستی درباره توافق آتش بس 6 ماهه در غزه را تکذیب کردند

حماس و جهاد اسلامی ادعای صهیونیستی درباره توافق آتش بس 6 ماهه در غزه را تکذیب کردند