مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 20:162019-05-20بين الملل

کشتی جنجالی سعودی، در ایتالیا هم خبرساز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کشتی سعودی موسوم به بحری ینبع که هفته گذشته در بارگیری سلاح در بندر لوآرو فرانسه به دلیل اعتراضات گروه های حقوق بشری و ضد تسلیحاتی ناکام مانده بود، - کشتی سعودی که هفته گذشته با ممانعت گروه های حقوق بشری و ضد تسلیحاتی، دست خالی کشور فرانسه را ترک کرده بود، دیشب با وجود اعتراضات کارگران در بندری در ایتالیا پهلو گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کشتی سعودی موسوم به بحری ینبع که هفته گذشته در بارگیری سلاح در بندر لوآرو فرانسه به دلیل اعتراضات گروه های حقوق بشری و ضد تسلیحاتی ناکام مانده بود، دیشب در میان سر و صدای کارگران ایتالیایی وارد بندر جنوا در ایتالیا شد.

خبرگزاری انسا ایتالیا در این رابطه گزارش داد که این کشتی قرار است امشب (دوشنبه 30 اردیبهشت) پس از بارگیری سلاح، این بندر ایتالیایی را به سمت جده ترک کند، اما تظاهرات کارگران در منطقه نزدیک بندر مذکور ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری عربی نیوز، اتحادیه کارگری ایتالیا معتقد است که به دنبال تجاوزگری عربستان سعودی در یمن و کشتار مردم بی گناه این کشور، نباید معاملات تسلیحاتی با سعودی ها انجام بگیرد، چراکه آن ها از این سلاح ها برای جنگ یمن استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی جنجالی سعودی، در ایتالیا هم خبرساز شد

کشتی جنجالی سعودی، در ایتالیا هم خبرساز شد