مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 16:502019-05-20فرهنگي

رسانه ها خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران هستند


محمد خُدادی با بیان اینکه رسانه ها خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران هستند، گفت: با حضور هوشمندانه و مسئولانه رسانه ها قطعاً هم در جنگ اراده ها پیروز می شویم و هم از این شرایط سخت تحمیلی، - عبور خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، محمد خٌدادی رونق تولید را موتور محرک کشور در شرایط کنونی دانست و تصریح کرد: تقویت فرهنگ کار و تلاش، مرز عبور ایران از شرایط سخت فعلی است که حاصل جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت منطقه و برخی تحولات بین المللی، هدف آمریکا از جنگ تحمیلی اقتصادی با ایران را سیاه نمایی، نمایش ناکارآمدی، تزریق ناامیدی و تشدید بحران در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه ها با تولید محتوای واقعی از فضای امروز کشور می توانند توطئه های آمریکا و متحدانش را در گسترش جنگ اقتصادی و تفرقه افکنی در منطقه نقش برآب کنند.

وی نقش مؤثر رسانه ها در جنگ تحمیلی 8 ساله را نمونه تاریخی مناسبی در این عرصه عنوان و خاطرنشان کرد: در شرایط امروز هم می توان با استفاده از تجربه های پیشین و بهره مندی از ظرفیت های موجود در فضای نوین رسانه ای به مصاف این جنگ تحمیلی اقتصادی رفت و با تقویت همبستگی، همدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران هستند

رسانه ها خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران هستند