مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 15:202019-05-20اقتصادي

اولین عرضه اولیه فرابورس در سال جدید


فردا (31 اردیبهشت) یک شرکت جدید در صنعت دامپروری در فرابورس ایران عرضه اولیه خواهد شد؛ اگر این عرضه با موفقیت روبرو شود، این اولین عرضه اولیه فرابورس در سال 1398 خواهد بود.

- فردا (31 اردیبهشت) یک شرکت جدید در صنعت دامپروری در فرابورس ایران عرضه اولیه خواهد شد؛ اگر این عرضه با موفقیت روبرو شود، این اولین عرضه اولیه فرابورس در سال 1398 خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردا (سه شنبه) 52 میلیون سهم شرکت کشت و صنعت شریف آباد معادل 10 درصد از کل سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه خواهد شد.

کف قیمت این سهم 410 تومان و سقف قیمت این سهم 420 تومان ارزش گذاری شده است و هر شخص حقیقی یا حقوقی حداکثر می تواند 250 سهم را در عرضه اولیه ثبت سفارش کند.

متعهد خرید این عرضه تعهد داده که در صورت نبود مشتری تا سقف 50 درصد از این عرضه را خریداری کند.

در نشستی که به مناسبت این عرضه برگزار شد بهزاد مشعلی - نماینده سهامدار عمده - با اشاره به جلساتی که در روزها و ماه های گذشته با فرابورس داشته اند، گفت: این اولین شرکت از زیر مجموعه شرکت های ماست که مقرر شده وارد فرابورس شود اما در عین حال پیش بینی کرده ایم که امسال پنج یا شش شرکت دیگر شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر را وارد بازار سرمایه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین عرضه اولیه فرابورس در سال جدید

اولین عرضه اولیه فرابورس در سال جدید