مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 14:052019-05-20سياسي

برگزاری سه دادگاه جرایم اقتصادی/دستور رییس جمهور برای تسهیل سرمایه گذاری و...


اعلام نتایج قرعه کشی دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان، آخرین وضعیت شهرستان سیل زده آق قلا از زبان نماینده مردم گرگان، - دومین جلسه دادگاه محمدهادی رضوی و 30 متهم بانک سرمایه، سومین جلسه رسیدگی به اتهامات جعبه سیاه پرونده بابک رنجانی، هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده، انتقاد یک عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا از سیاست های ترامپ در قبال ایران و.

از جمله گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روز دو شنبه، سی ام اردیبهشت ماه 1398 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج قرعه کشی دیدار جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل های دانشجویی با حضرت آیت الله خامنه ای از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اعلام شد.

هر ساله و در ایام ماه مبارک رمضان جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل های دانشجویی با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار می کنند و در این دیدارها، تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از جمع به بیان دیدگاه ها و نظرات خود درباره مسائل مختلف کشور در محضر رهبر فرزانه انقلاب می پردازند.

رییس جمهور به دستگاه های اجرایی دستور داد تا برای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رفع موانع آن به ویژه در زمینه مقررات زاید و دست و پاگیر و غیرضرور و جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین واگذاری بنگاه های اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سه دادگاه جرایم اقتصادی/دستور رییس جمهور برای تسهیل سرمایه گذاری و...

برگزاری سه دادگاه جرایم اقتصادی/دستور رییس جمهور برای تسهیل سرمایه گذاری و...