مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 12:462019-05-20سياسي

وضعیت برخی مدارس غیردولتی نگران کننده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میرحمایت میرزاده نماینده مجلس در مراسم رونمایی از سامانه ثبت شکایت مردمی و تلفن گویای سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: - نماینده مجلس گفت: از برخی مدارس غیردولتی بازدید کردیم و مشخص شد وضعیت بعضی مدارس نگران کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میرحمایت میرزاده نماینده مجلس در مراسم رونمایی از سامانه ثبت شکایت مردمی و تلفن گویای سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: در اساسنامه سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آمده که یک نفر از اعضای کمیسیون آ موزش و تحقیقات باید عضو شورای سیاست گذاری باشد.

وی افزود: اصل 84 قانون اساسی به ما می گوید هر نماینده ای در برابر همه مردم مسؤول است و بنده از رییس شورای سیاست گذاری مدارس غیردولتی کمال تشکر را دارم.

روز شنبه همراه با تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برخی مدارس غیردولتی بازدید به عمل آوردیم.

نماینده مجلس و عضو شورای سیاست گذاری مدارس غیردولتی در ادامه اضافه کرد: طی بازدید از این مدارس مشخص شد وضعیت نگران کننده است و نیاز داریم تا جلسه ای محرمانه خدمت وزیر آموزش و پرورش باشیم؛ ما نگرانیم حوادثی مانند زاهدان و سیستان و بلوچستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت برخی مدارس غیردولتی نگران کننده است

وضعیت برخی مدارس غیردولتی نگران کننده است