مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 11:462019-05-20سياسي

خانواده طلبه همدانی شهید در امنیت هستند


افشاری داماد خانواده طلبه همدانی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو گفت: هیچ آزار و اذیتی از سوی هیچ کس نسبت به خانواده این شهید نبوده و اخبار منتشر شده در شبکه ها و فضای مجازی، - تکدیب خبر آزار و اذیت خانواده طلبه همدانی/ ما در امنیت کامل هستیم افشاری داماد طلبه همدانی شهید، انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت خانواده قاسمی توسط اطرافیان قاتل را تکذیب کرد.

افشاری داماد خانواده طلبه همدانی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو گفت: هیچ آزار و اذیتی از سوی هیچ کس نسبت به خانواده این شهید نبوده و اخبار منتشر شده در شبکه ها و فضای مجازی، مبنی بر آزار و اذیت خانواده شهید قاسمی از سوی طرفداران قاتل صحت ندارد.

همچنین گفت: قطعا در صورت بروز این اتفاق مردم همدان همراهمان هستند و اجازه این کار به هیچ کس نخواهد داه شد و از مردم و رسانه ها میخواهم برای آرامش خانوده این شهید از ایجاد چنین شایعات و اخبار دوری کنند و بگذارند این جو ناآرام به پایان برسد.

لازم به ذکر است طلبه شهید مصطفی قاسمی ، امام جماعت مسجد حاج کربعلی همدان بود و در حوزه علمیه دامغانی به عنوان مسؤول کتابخانه فعالیت می کرد که ظهر روز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه درحالیکه حوزه علمیه را ترک کرده بود، از پشت سر به ضرب دو گلوله توسط بهروز حاجیلو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده طلبه همدانی شهید در امنیت هستند

خانواده طلبه همدانی شهید در امنیت هستند