مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 11:252019-05-20اقتصادي

توضیحات معاون وزیرکار درباره دریافت کنندگان وام اشتغال


معاون اشتغال وزیر کار از پرداخت 7700 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد و میزان اشتغال ایجاد شده در این طرح طی سال 97 را 114 هزار شغل اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی منصوری در نشستی خبری به بیان جزییات بیشتری درباره انتشار اسامی دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت و گفت: در اجرای طرح اشتغال روستایی هدف ما این بود که منابع به انحراف نرود و لذا انتشار اسامی دریافت کنندگان وام اشتغال روستایی از سوی وزارت کار، گام بزرگی در جهت شفاف سازی و پاسخگویی به مطالبه گری مردم بود.

وی ادامه داد: بر اساس داده های مرکز آمار ایران در سال 97 از میزان اشتغال ایجاد شده 25 درصد مربوط به روستاها بوده است؛ در حالی که طی سال های 92 تا 96 این میزان حدود صفر بوده و این موضوع به معنی آن است که اقدامات جدید در پرداخت وام اشتغال روستایی اثرگذار بوده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار تصریح کرد: ما در جریان تخصیص وام اشتغال روستایی از سیستم نظارتی و رصد و پایش قوی برخورداریم و علاوه بر سامانه کارا، سامانه ای تحت عنوان ستاد فرماندهی کنترل برنامه های اشتغال را هم طراحی کردیم که داده های مراکز با همدیگر بررسی و منجر به ارائه گزارش نهایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون وزیرکار درباره دریافت کنندگان وام اشتغال

توضیحات معاون وزیرکار درباره دریافت کنندگان وام اشتغال