مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 01:152019-05-19ورزشي

دوازدهمی ایران در تکواندو قهرمانی جهان / کره جنوبی قهرمان شد


تیم ملی تکواندو مردان و زنان ایران که با 12 تکواندوکار در 16 وزن عازم رقابت های قهرمانی جهان شده بود، در مجموع با 2 نقره و یک برنز در جایگاهی بهتر از دوازدهمی قرار نگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان 2019 که به مدت پنج روز در منچستر انگلیس برگزار شد، تیم ملی تکواندو ایران با 2 مدال نقره سروش احمدی و مهلا مومن زاده و یک برنز آرمین هادی پور در جایگاهی بهتر از دوازدهمی جهان جای نگرفت.

* کره جنوبی، انگلیس و چین اول تا سوم شدند کره جنوبی با 2 طلا و 2 برنز در مردان و 2 طلا و یک نقره در زنان و مجموع 4 طلا، یک نقره و 2 برنز بر سکوی نخست ایستاد، انگلیس با یک طلا در مردان و 2 طلا و یک برنز در زنان و مجموع 3 طلا و یک برنز دوم شد و چین نیز با یک طلا و یک برنز در مردان و یک طلا، 2 نقره و 2 برنز در زنان و مجموع 2 طلا، 2 نقره و 3 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

تایلند، روسیه، ترکیه، آذربایجان، ایتالیا، کوبا، مکزیک و برزیل نیز در رده های چهارم تا یازدهم و بالاتر از ایران قرار گرفتند.

تیم مردان آذربایجان با سرمربیگری رضا مهماندوست توسط میلاد بیگی به یک مدال طلا رسید و با یک برنز دیگر در بخش زنان، این کشور در جایگاه هفتمی جهان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمی ایران در تکواندو قهرمانی جهان / کره جنوبی قهرمان شد

دوازدهمی ایران در تکواندو قهرمانی جهان / کره جنوبی قهرمان شد