مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 19:412019-05-19اقتصادي

بومی سازی 300 قطعه کاربردی صنعت حفاری کلید خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نفت، بهنود منصورنژاد، رییس مهندسی ساخت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران با اعلام این مطلب گفت: - طرح بومی سازی 300 قطعه و تجهیز کاربردی پرمصرف صنعت حفاری از ابتدای امسال کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نفت، بهنود منصورنژاد، رییس مهندسی ساخت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران با اعلام این مطلب گفت: این قطعات و تجهیزات مربوط به پمپ های سیال حفاری، دراورکس، آچارهوا، پمپ های گریز از مرکز، تجهیزات خدمات فنی و ابزار در گردش حفاری است.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران با 250 سازنده قطعات و صنعتگران داخلی ارتباط کاری دارد، افزود: با برنامه ریزی و نیازسنجی انجام شده از مدیریت های عملیاتی و خدمات فنی و مهندسی، بومی کردن تولید قطعات و تجهیزات در طول سال استمرار و افزایش خواهد یافت.

رییس مهندسی ساخت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر همکاری و تعامل مؤثر با مراکز علمی، پژوهشی، شرکت های دانش بنیان و مجتمع های بزرگ صنعتی کشور اظهار کرد: از تجهیزاتی که تاکنون به منظور این همکاری ها در داخل تولید شده است می توان به سازه دکل حفاری، دستگاه لوله مغزی سیار، پمپ سیال حفاری، ابزار درون چاهی نمودارگیری، مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی 300 قطعه کاربردی صنعت حفاری کلید خورد

بومی سازی 300 قطعه کاربردی صنعت حفاری کلید خورد