مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 18:362019-05-19اقتصادي

افزایش حقوق کارمندان از این ماه باید پرداخت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا تاجگردون در پایان نشست مشترک مجلس با دستگاه های نظارتی و سازمان برنامه و بودجه در خصوص اجرای مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان در سال 98 گفت: - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش حقوق کارمندان دولت از این ماه باید پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا تاجگردون در پایان نشست مشترک مجلس با دستگاه های نظارتی و سازمان برنامه و بودجه در خصوص اجرای مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان در سال 98 گفت: براساس مصوبه قانون بودجه، حقوق همه کارمندان دولت با هر رده ای حداقل 400 هزار تومان باید افزایش یابد و بین صفر تا 10 درصد هم علاوه بر این به حقوق افزوده می شود که این افزایش باید متناسب با اعتبارات اعمال شود.

وی با بیان اینکه مصوبه مجلس به تایید هیئت تطیبق رسیده است، افزود: در عین حال نظراتی بودکه دولت در این زمینه تخلف کرده است لذا جلسه ای برای بررسی این گزارش ها و نظرات مخالفان برگزار و نظر دستگاه های نظارتی دیوان محاسبات و سازمان برنامه و بودجه در این زمینه بررسی شد.

تاجگردون گفت: در این زمینه حکم وجود داشت که افزایش حقوق به میزان 400 هزار تومان باشد و برخی هم معتقد بودند این عدد در ضریب نباشد که مجلس برای حفظ منافع حقوق بگیران پایین این رقم را در ضریب کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارمندان از این ماه باید پرداخت شود

افزایش حقوق کارمندان از این ماه باید پرداخت شود