مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 15:552019-05-19سياسي

مسئولان نشان دهند ایران می تواند بدون فروش نفت اقتصادی پویا داشته باشد


جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به تهدیدات اخیر آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم أَلاَ تُقَاتِلُونَ قَوْمًا نَّکَثُواْ أَیْمَانَهُمْ وَهَمُّواْ بِإِخْرَاجِ الرَّسُولِ وَهُم بَدَؤُوکُمْ أَوَّلَ مَرَّهٍ أَتَخْشَوْنَهُمْ فَاللّهُ أَحَقُّ أَن تَخْشَوْهُ إِن کُنتُم مُّؤُمِنِین.

آیا نباید با گروهی که سوگندها [و پیمانها]یشان را شکسته‏ اند و در آواره ساختن پیامبر کوشیده‏ اند و نخستین‏ بار بنای ستیزه با شما را گذاردند، کارزار کنید، آیا از آنها می ترسید؟ حال آنکه اگر مؤمنید، سزاوارتر است که از خداوند بترسید.

سوره مبارکه توبه – آیه 13 بار دیگر آمریکای جهانخوار که همچنان خوی استکباری خود را حفظ کرده و در این سو و آن سوی جهان به دنبال جنگ افروزی، دخالت، غارت ملت ها و تجاوز به حقوق مستضعفین است، چهره واقعی خود را برملا کرده و به همه آنها که می پنداشتند دوره رفتارهای خودسرانه دولتمردان آمریکایی به پایان رسیده است، نشان داد که این خوش بینی، سرابی بیش نبوده و کاخ سفید، همان فسادخانه ای است که جز قتل عام مردم بی گناه و توسعه سلاح های ضدبشری و نابودی زمین، ماموریتی دیگر برای خود قائل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نشان دهند ایران می تواند بدون فروش نفت اقتصادی پویا داشته باشد

مسئولان نشان دهند ایران می تواند بدون فروش نفت اقتصادی پویا داشته باشد