مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 15:252019-05-19سياسي

بررسی چالش های توانبخشی خانواده های جانبازان اعصاب و روان


مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری اولین پنل مشورتی تخصصی «مراقبت مورد Case Managment» در قالب پروژه پژوهشی توان بخشی مبتنی بر جامعه و خانواده جانبازان اعصاب و روان خبر داد.

- مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری اولین پنل مشورتی تخصصی مراقبت مورد Case Managment در قالب پروژه پژوهشی توان بخشی مبتنی بر جامعه و خانواده جانبازان اعصاب و روان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسماعیل علی پور در رابطه با نخستین پنل مشورتی تخصصی مراقبت مورد Case Managment بیان کرد: این پروژه در قالب پروژه پژوهشی توان بخشی مبتنی بر جامعه و خانواده جانبازان اعصاب و روان با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران در مرکز مطالعات و پژوهش های بنیاد برگزار شد.

وی افزود: در این نشست که مدیران و کارشناسان بهداشت و درمان بنیاد، روان پزشکان و روان شناسان و اساتید حوزه سلامت روان دانشکده علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور داشتند، چالش های حال و آینده توان بخشی مبتنی بر جامعه و خانواده جانبازان اعصاب و روان مورد بحث و بررسی قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های توانبخشی خانواده های جانبازان اعصاب و روان

بررسی چالش های توانبخشی خانواده های جانبازان اعصاب و روان