مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 15:202019-05-19دانش

جزییات تجمع دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران از زبان معاون دانشجویی


در پی تجمع شب گذشته تعدادی از دانشجویان ساکن یکی از خوابگاه های دانشگاه تهران که در اعتراض به لغو اسکان یکی از دانشجویان اتفاق افتاد، معاون دانشجویی این دانشگاه با تاکید بر این که دانشجوی مورد نظر در خصوص ثبت نام و ارائه کارت دانشجویی مقاومت می کند، - گفت: تا زمانی که این دانشجو نسبت به حل مشکل خود اقدام نکند از ورود او به خوابگاه ممانعت می شود.

دکتر حسن به نژاد در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزییات علت تحصن شب گذشته دانشجویان یکی از خوابگاه های دانشگاه تهران، گفت: دانشجویان برای ورود و اسکان ابتدا باید در خوابگاه ها ثبت نام داشته باشند و بعد از ثبت نام می تواند ساکن خوابگاه شوند.

اما یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه فاطمیه با گذشت چند ماه از آغاز ترم تحصیلی، هنوز در خوابگاه ثبت نام نکرده است و تذکرات دانشگاه در این زمینه مورد توجه دانشجو واقع نشد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در مواجه با دانشجوی مورد نظر خوابگاه فاطمیه داشتیم این بود که ایشان مقررات خوابگاه در حوزه ارائه کارت دانشجویی برای ورود به خوابگاه را رعایت نمی کرد و قائل به کارت زدن برای ورود به خوابگاه نیست و خوابگاه نیز با توجه به مقررات خود در این زمینه دانشجو را ملزم به ارائه این کارت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تجمع دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران از زبان معاون دانشجویی

جزییات تجمع دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران از زبان معاون دانشجویی