مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 14:352019-05-19فرهنگي

قلم بر زمین به احترام خاطرات


هوشنگ مرادی کرمانی را می توان «هانس کریستین آندرسن» ایرانی دانست یا گفت کاری که او در ادبیات کودک کرد شبیه همتی بود که عباس کیارستمی در سینما به خرج داد.

- هوشنگ مرادی کرمانی را می توان هانس کریستین آندرسن ایرانی دانست یا گفت کاری که او در ادبیات کودک کرد شبیه همتی بود که عباس کیارستمی در سینما به خرج داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: تیتر و عکس روی جلد شماره شنبه روزنامه متفاوت و مجله ای سازندگی را تا دیدم جا خوردم.

چون یک لحظه حرف ی را ندیدم و خداحافظیِ آقای نویسنده را خداحافظ، آقای نویسنده خواندم و ظنِّ بد بردم و خوشبختانه به سرعت همان ی نگرانی را رفع کرد.

نویسنده مورد نظر هوشنگ مرادی کرمانی است که بی یک ریال بودجه دولتی و بی عنوان های پرطمطراق بیش از خیلی از دستگاه های بودجه خوار و افراد پرادعا به ایران و فرهنگ ایرانی و کودکان و نوجوانان ایرانی خدمت کرده و همین حالا جا دارد شورای شهر تهران نام نازنین او را بر پیشانی خیابانی بنشاند و در حیات، تندیس او را نصب کنند.

او نویسنده ای ساده نویس است و من البته تا این حد ساده نویسی را دوست ندارم اما نثر پیراسته و تأثیری را که بر پرورش یک نسل پاکیزه اندیش داشته کجا می توان انکار کرد؟ شهرت غالب این نویسنده البته به خاطر قصه های مجید است و همتی که کیومرث پوراحمد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم بر زمین به احترام خاطرات

قلم بر زمین به احترام خاطرات