مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:402019-05-19پزشكي

تبلیغ یک فرآورده درمان ریزش موی بدون مجوز در صدا و سیما


محصول تقویت موی «ب» که در صدا و سیما تبلیغ می شود، دارای پروانه ساخت از یکی از دانشگاه های علوم پزشکی بوده اما نمی تواند با ادعای درمانی تبلیغ شود.

- سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: محصول تقویت موی ب که در صدا و سیما تبلیغ می شود، دارای پروانه ساخت از یکی از دانشگاه های علوم پزشکی بوده اما نمی تواند با ادعای درمانی تبلیغ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، شهرام شعیبی اظهار کرد: محلول تقویت موی ب تنها از اداره آرایشی- بهداشتی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور، به عنوان یک محصول آرایشی مجوز دریافت کرده و تنها می تواند به عنوان محصول آرایشی تبلیغات یا فعالیت کند.

وی با بیان اینکه تبلیغات این محصول به عنوان یک محصول درمانی به دلیل نداشتن مجوز از سازمان غذا و دارو کاملاً غیر قانونی است، اظهار کرد: این محصول تبلیغی تنها می تواند ادعای تقویت مو را مطرح کند، اما مطالبی که در تبلیغات آن مبنی بر جلوگیری از ریزش مو و خواص درمانی آن ادعا می شود، کاملاً غیرقانونی است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه محلول تقویت موی ب فاقد مجوز تبلیغات از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت است، تصریح کرد: این محصول حتی برای نمایش تبلیغات خود در رسانه ملی نیز از مراجع ذی صلاح مجوز ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ یک فرآورده درمان ریزش موی بدون مجوز در صدا و سیما

تبلیغ یک فرآورده درمان ریزش موی بدون مجوز در صدا و سیما