مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:252019-05-19فرهنگي

انتشار بیانیه هیات داوران شب بازیگر/ تاکید بر انجام اصلاحات جدی آیین نامه


با انتشار بیانیه هیات داوران نهایی شب بازیگر، نایب رییس انجمن بازیگران خانه تئاتر تاکید کرد: آیین نامه «شب بازیگر» نیاز به اصلاحاتی جدی دارد که باید هرچه زودتر برای آن اقدام شود.

- با انتشار بیانیه هیات داوران نهایی شب بازیگر، نایب رییس انجمن بازیگران خانه تئاتر تاکید کرد: آیین نامه شب بازیگر نیاز به اصلاحاتی جدی دارد که باید هرچه زودتر برای آن اقدام شود.

پس از حاشیه هایی که داوری جشن بازیگر به وجود آورد و برخی نامزدها و همچنین داوران اولیه این رویداد در کنار چند بازیگر و کارگردان نمایش های اجرا شده در طول سال گذشته انتقاداتی را وارد کردند، هیئت داوران نهایی این رویداد جلسه ای را برگزار و بیانیه ای را منتشر کردند.

هوشمند هنرکار در این باره در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: پس از حاشیه هایی که به وجود آمد داوران اصرار داشتند صحبت هایشان منتشر شود، اما این مسئله ابتدا به برگزاری یک جلسه منوط شد که سرانجام بیانیه داوران نهایی شب بازیگر تنظیم شد.

او درباره اعتراض های مطرح شده نسبت به اتفاقاتی که در این داوری رخ داد گفت: هیأت مدیره انجمن بازیگران سال هاست اصلاح آیین نامه را مطرح کرده و واقعیت این است که آیین نامه شب بازیگر مشکلات جدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار بیانیه هیات داوران شب بازیگر/ تاکید بر انجام اصلاحات جدی آیین نامه

انتشار بیانیه هیات داوران شب بازیگر/ تاکید بر انجام اصلاحات جدی آیین نامه