مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 11:502019-05-19اقتصادي

به هنرمندان سیل زده کمک می شود؟


معاون صنایع دستی اعلام کرد که به محض پاک سازی مناطق سیل زده و امکان استقرار هنرمندان در کارگاه ها و منازلشان، با تخصیص وام تسهیلات و تجهیزات این هنرمندان را فراهم خواهند کرد.

- پویا محمودیان، معاون صنایع دستی در گفت وگو با ایسنا درباره برنامه های این معاونت برای کمک به هنرمندان، صنعت گران و تولیدکنندگان صنایع دستی که به دنبال سیل های نوروزی دچار خسارت شده بودند، اظهار کرد: در مجموع خسارات ناشی از سیل در حوزه های تجهیزات، مواد اولیه و زیرساخت ها نزدیک به 170 میلیارد تومان برآورد شده است.

برنامه ریزی ما این است به محض اینکه مناطق سیل زده پاک سازی شود و امکان استقرار صنعتگران و هنرمندان در کارگاه ها و منازلشان فراهم شود، کمک ها را آغاز کنیم.

او ادامه داد: در همین راستا میزان خسارات سیل به حوزه صنایع دستی به صورت تفکیک بندی شده به استانداری های مربوطه، ستاد مدیریت بحران، وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری اعلام شده است تا بودجه مناسبی را برای تجهیز کارگاه ها و مواد اولیه مناطق سیل زده در نظر بگیرند.

معاون صنایع دستی خاطرنشان کرد: بنابراین پس از فراهم شدن امکان استقرار، تأمین تجهیزات تأمین مواد اولیه و کارگاه ها در وهله نخست و سپس مرمت کارگاه ها در دستور معاونت صنایع دستی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به هنرمندان سیل زده کمک می شود؟

به هنرمندان سیل زده کمک می شود؟