مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 11:412019-05-19فرهنگي

حضور حوزه هنری با 7 اثر در بازار جشنواره فیلم کن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، این سازمان که یکی از مراکز تولیدکننده و توزیع کننده فیلم های بلند سینمایی، - سازمان سینمایی حوزه هنری با 2 فیلم بلند سینمایی، 3 فیلم مستند، یک فیلم کوتاه و 2 انیمیشن کوتاه و بلند در بازار فیلم جشنواره کن حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، این سازمان که یکی از مراکز تولیدکننده و توزیع کننده فیلم های بلند سینمایی، مستند، کوتاه و انیمیشن در ایران محسوب می شود، در طبقه Riviera شماره D10 بازار بین المللی هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن غرفه دارد.

آثار در حال عرضه، عبارت اند از فیلم های سینمایی ایده اصلی (به کارگردانی آزیتا موگویی) و زمانی یک زن (اثر جلیل اکبری صحت)، مستند های خانه ای برای تو (به کارگردانی مهدی بخشی مقدم)، دیلگ (اثر مشترک عباس رفیعی و صفی اله حسینی) و چهلمین روز (اثر حمید کوهپایی)، فیلم کوتاه کاپیتان 22 (ساخته آرمان قلی پور دشتکی)، انیمیشن کوتاه آخرین ماهی (اثر مسعود صائمین) و همچنین انیمیشن بلند لوپتو (اثر عباس عسکری).

طی برگزاری این بازار، ملاقات و مذاکرات مختلفی با خریداران فیلم، مدیران و مسئولان مؤسسات توزیع و پخش بین المللی، شرکت ها و استودیو های تولیدکننده آثار سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حوزه هنری با 7 اثر در بازار جشنواره فیلم کن

حضور حوزه هنری با 7 اثر در بازار جشنواره فیلم کن