مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 10:552019-05-19دانش

نخستین مدل ملی تراز سبز ایران در دانشگاه شیراز رونمایی شد


نخستین مدل ملی تراز سبز ایران که به همت دکترکاوه فتاحی و دکترمریم اختیاری از اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز طراحی گردیده، در دانشگاه شیراز رونمایی شد.

- با هدف ارزیابی دانشگاه ها از نظر تلاش برای کاهش اثرات مخرب زیست محیطی؛ نخستین مدل ملی تراز سبز ایران در دانشگاه شیراز رونمایی شد نخستین مدل ملی تراز سبز ایران که به همت دکترکاوه فتاحی و دکترمریم اختیاری از اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز طراحی گردیده، در دانشگاه شیراز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مدل ملی به منظور رتبه بندی و ارزیابی دانشگاه ها از نظر تلاش برای کاهش اثرات مخرب زیست محیطی و سنجش جایگاه مدیریت سبز، در سطح مؤسسات آموزشی عالی کشور زیر نظر کارگروه مدیریت سبز اداره کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور طراحی شده است.

در این آیین، دکترکاوه فتاحی، عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز و مجری این طرح، گفت: رویکرد مدیریت سبز، نگاه به آینده بشریت و جامعه نسبت به محیط زیست در کشور، بویژه دانشگاه هاست.

وی با بیان این مقدمه که دانشگاه ها در قبال فضای سبز دو نوع رسالت دارند، توضیح داد: هر دانشگاهی یک رسالت درونی دارد و آن مسئولیت نگهداری فضای سبز درون دانشگاهی است که در اختیار دارد و دوم، مسئولیت بیرونی دانشگاه ها در قبال محیط زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مدل ملی تراز سبز ایران در دانشگاه شیراز رونمایی شد

نخستین مدل ملی تراز سبز ایران در دانشگاه شیراز رونمایی شد