مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 16:102019-05-18اقتصادي

رونق تولید همین نزدیکی ها


رونق تولید به عنوان شعار سال انتخاب شد و برنامه ریزی های دستگاه های مختلف در سال 1398 برمبنای این شعار طراحی شده است اما به نظر می رسد دولتمردان آنقدر بزرگ به موضوع نگاه می کنند که از داشته های قدیمی که در سالیان گذشته اقتصاد قابل قبولی داشت، - غافل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عموم خوانندگان در روز جاری اخباری در زمینه آینده تولید داخلی، مذاکره با همسایه ها برای جلوگیری از قطع برق، میزان مصرف سوخت در ایران، افزایش قیمت روغن موتور، کاهش واردات و صادرات کالا، اختلاف بر سر میزان بازگشت ارز صادراتی میان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، واردات نوشابه های میلیونی، حذف دوباره قیمت از آگهی های آنلاین و کاهش نرخ ارز را مورد بررسی و پیگیری قرار داده اند.

شعار سال جاری رونق تولید انتخاب شد تا در ادامه شعارهای سال های گذشته این بار نیز مساله اقتصادی و تکیه بر توان داخلی پررنگ تر از گذشته پیگیری شود.

بررسی ها نشان از آن دارد که یکی از تولیدات ملی ایران که می تواند با رونق خود دیگر صنوف و صنایع مرتبط را تقویت کند صنعت فرش دستباف است و این در حالی است که به واسطه افزایش قیمت، عدم آشنایی با این محصول به صورت جدی و حرفه ای و وجود رقبای تازه نفس اما بی کیفیت در بازارهای هدف این صنعت در سال های اخیر نتوانسته آن طور که باید شرایط مناسبی را پشت سر بگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید همین نزدیکی ها

رونق تولید همین نزدیکی ها