مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 13:162019-05-18پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی ایران برنده رتبه دوم مسابقات قرآنی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مسابقات تیمی که در بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز پنجشنبه 26 اردیبهشت با حضور دانشجویانی از دانشگاه های فرهنگیان، - دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسابقات تیمی بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اختلاف بسیار کمی موفق به کسب رتبه دوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مسابقات تیمی که در بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز پنجشنبه 26 اردیبهشت با حضور دانشجویانی از دانشگاه های فرهنگیان، دانشگاه فنی حرفه ای و وزارت بهداشت برگزار شد دانشگاه علوم پزشکی ایران به نمایندگی از وزارت بهداشت توانست رتبه دوم را کسب کند.

در این رقابت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم رتبه اول، دانشگاه علوم پزشکی ایران رتبه دوم و دانشگاه فنی حرفه ای رتبه سوم را کسب کرد.

در این مسابقات در هر تیم یک قاری یک حافظ و یک نفر مسلط به مفاهیم قرآن کریم از هر دستگاه حضور دارد.

مسابقات تیمی دانشجویان در بخش قرآن و سلامت بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در دو گروه خواهران و برادران برگزار می شود.

در گروه خواهران گروه سازمان بسیج دانشجویی، دانشگاه فرهنگیان، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ساعت 21 روز جمعه 27 اردیبهشت و در گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی ایران برنده رتبه دوم مسابقات قرآنی شد

دانشگاه علوم پزشکی ایران برنده رتبه دوم مسابقات قرآنی شد