مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 17:112019-05-15اقتصادي

6 پیشنهاد اتاق ایران برای اصلاح سیاست های ارزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، در نخستین روز از هفته جاری (21 اردیبهشت) بررسی مسائل ارزی کشور در دستور کار نشست هیات رییسه اتاق ایران با رییس کل بانک مرکزی قرار گرفت و حالا، - رییس اتاق ایران در نامه ای رییس کل بانک مرکزی 6 پیشنهاد پارلمان بخش خصوصی برای اصلاح سیاست های ارزی در حوزه صادرات غیرنفتی را ارائه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، در نخستین روز از هفته جاری (21 اردیبهشت) بررسی مسائل ارزی کشور در دستور کار نشست هیات رییسه اتاق ایران با رییس کل بانک مرکزی قرار گرفت و حالا، رییس اتاق ایران در نامه ای رییس کل بانک مرکزی 6 پیشنهاد پارلمان بخش خصوصی برای اصلاح سیاست های ارزی در حوزه صادرات غیرنفتی را ارائه داده است.

پس از برگزاری نشست هیات رییسه اتاق ایران با رییس کل بانک مرکزی در نخستین روز از هفته جاری (21 اردیبهشت) با هدف بررسی مسائل ارزی کشور، غلامحسین شافعی، رییس اتاق ایران با ارسال نامه ای خطاب به عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی، 6 پیشنهاد اتاق ایران برای اصلاح سیاست های ارزی کشور در حوزه صادرات غیرنفتی را ارائه داده است.

در نشست هیات رییسه اتاق ایران با رییس کل بانک مرکزی، وضعیت ارز 4200 تومانی، رسیدگی به وضعیت ممنوعیت های صادراتی و وارداتی و تجدیدنظر در مورد دریافت تعهدهای ارزی از صادرکنندگان بررسی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پیشنهاد اتاق ایران برای اصلاح سیاست های ارزی

6 پیشنهاد اتاق ایران برای اصلاح سیاست های ارزی