مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 ساعت 12:052019-05-14اقتصادي

معضلی به نام دلالی طلا در بازار طلافروشان کرمانشاه


رییس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با انتقاد از فعالیت دلالان در بازارهای فروش طلا در کرمانشاه، گفت: متأسفانه پیگیری هایی که برای جمع آوری و ساماندهی دلالان انجام داده ایم تاکنون به نتیجه نرسیده است.

- معضلی به نام دلالی "طلا" در بازار طلافروشان کرمانشاه رییس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با انتقاد از فعالیت دلالان در بازارهای فروش طلا در کرمانشاه، گفت: متأسفانه پیگیری هایی که برای جمع آوری و ساماندهی دلالان انجام داده ایم تاکنون به نتیجه نرسیده است.

محمدسعید جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: فعالیت دلالان به معضلی برای طلافروشی ها تبدیل شده است و بارها پیگیری کردیم که این دلالان ساماندهی و جمع آوری شوند، اما تا کنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

وی ادامه داد: این دلالان در بازار می گردند و خرید و فروش طلا انجام می دهند، گاهی مردم را دنبال می کنند تا از آنها طلا بخرند و حتی گاهی با برخی مغازه داران نیز کار می کنند.

رییس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با بیان اینکه عمده فعالیت این دلالان در بازارهایی مانند بازار زرگرها است، افزود: در این منطقه چون حدود 200 مغازه طلا فروشی داریم و ازدحام زیاد است فعالیت دلالان را بیشتر شاهد هستیم، اما در برخی پاساژها که فضا محدودتر است کمتر فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلی به نام دلالی طلا در بازار طلافروشان کرمانشاه

معضلی به نام دلالی طلا در بازار طلافروشان کرمانشاه