مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 ساعت 21:562019-05-13اقتصادي

معاون وزیر صمت: قیمت برنج داخلی بزودی کاهش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس قبادی معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بیست و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به علل نوسان قیمت برنج داخلی گفت: این موضوع تحت تاثیر جو روانی سیل شمال قرار گرفت و شاهد افزایش در قیمت بودیم که امیدواریم با عرضه بیشتر برنج قیمت ها تعدیل شود و به مردم این اطمینان را می دهیم که این برنج با قیمت مناسب عرضه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس قبادی معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بیست و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، گفت: در ماه مبارک رمضان با حجم زیادی از تقاضا برای برخی از کالا ها همچون شکر، زولبیا و بامیه، آش و حلیم روبرو هستیم و به همین دلیل شاهد نوساناتی در قیمت ها بودیم.

تلاش کردیم تا در این زمینه مشکلات را مرتفع کنیم.

وی افزود: از ابتدای ماه رمضان عرضه شکر با مشکلاتی روبرو بود و قیمتش افزایش یافت که این موضوع را به صورت ویژه در کارگروه تنظیم بازار مورد بررسی قرار گرفت.

قبادی با بیان اینکه به جز شکر گزارشی از تخطی فروشندگان نداشتیم و تنها در بخش شکر تخطی وجود داشت، گفت: هم اکنون شکر با قیمت 3 هزار و 400 تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه ها در حال عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: قیمت برنج داخلی بزودی کاهش می یابد

معاون وزیر صمت: قیمت برنج داخلی بزودی کاهش می یابد