مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اردیبهشت 1398 ساعت 14:452019-05-10اقتصادي

ایران بدون نفت هم 5 سال اداره می شود


آمریکا با تشدید تحریم ها علیه ایران پا را از جنگ اقتصاد فراتر گذاشته و همان طور که آقای ظریف گفته ایران را هدف ترور اقتصادی قرار داده است.

- سیدکمال سیدعلی گفت: آمریکا با تشدید تحریم ها علیه ایران پا را از جنگ اقتصاد فراتر گذاشته و همان طور که آقای ظریف گفته ایران را هدف "ترور اقتصادی" قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون اسبق بانک مرکزی با اعلام این مطلب در گفت وگو با خبرآنلاین افزود: ترور تنها برخورد فیزیکی و نظامی را در بر نمی گیرد چرا که فشارهای اقتصادی وارده بر ایران نیز به نوعی ترور محسوب می شود و باید برای آگاهی جامعه بین المللی از این شرایط اقدام کرد.

این کارشناس اقتصادی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی نیز ایران با وجود تمامی فشارها از پس اداره خود بر می آید، گفت: این حرف من نیست، صندوق بین المللی پول در گزارشی میزان ذخایر ارزی ما را 130 میلیارد دلار اعلام کرده است.

این بدان معنی است که حتی بدون فروش نفت ما قدرت آن را داریم که 5 سال کشور را اداره کنیم و بی تردید در این دوره زمانی راهکارهای تازه ای اندیشیده می شود پس اقتصاد ایران حتی بدون نفت نیز قادر است به حیات خود ادامه دهد نکته اما اینجاست که حضور ایران در بازار جهانی نفت حق ماست و ایران از این بازار حذف شدنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بدون نفت هم 5 سال اداره می شود

ایران بدون نفت هم 5 سال اداره می شود