مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اردیبهشت 1398 ساعت 11:202019-05-10اقتصادي

خرید 800 تن برگ سبز چای توسط 6 کارخانه، تاکنون


خوشبختانه استقبال مصرف کنندگان از چای داخلی نسبت به سال های قبل بیشتر شده و کارخانه داران هم، چای خشک تولیدی خود را با قیمت مناسبی می فروشند.

- رییس سازمان چای کشور گفت: خوشبختانه استقبال مصرف کنندگان از چای داخلی نسبت به سال های قبل بیشتر شده و کارخانه داران هم، چای خشک تولیدی خود را با قیمت مناسبی می فروشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب جهانساز در بازدید ازکارخانجات چایسازی سیاهکل بر خرید بالاتر از قیمت تضمینی برگ سبز چای توسط کارخانه داران تاکید کرد و گفت: خرید تضمینی محصولات کشاورزی، قیمت پایه و کف خرید است و از همین رو از کارخانه داران انتظار داریم تا با قیمت بالاتر ازآن برگ سبز چایکاران را خریداری کنند.

وی افزود: خوشبختانه استقبال مصرف کنندگان از چای داخلی نسبت به سال های قبل خیلی بیشتر شده و کارخانه داران هم، چای خشک تولیدی خود را با قیمت مناسبی می فروشند.

رییس سازمان چای گفت: انتظار داریم کارخانه داران، چای را با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب از چایکاران بخرند تا انگیزه چایکاران برای تولید بیشتر شود.

جهان ساز خاطرنشان کرد: سهم دولت در پرداخت پول برگ سبز چای خریداری شده از چایکاران شمال 46 درصد و سهم کارخانجات 54 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 800 تن برگ سبز چای توسط 6 کارخانه، تاکنون

خرید 800 تن برگ سبز چای توسط 6 کارخانه، تاکنون