مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 ساعت 17:152019-05-06اجتماعي

از وضعیت هوای کشور در ماه رمضان تا سیل؛ شورش طبیعت علیه نادیده انگاری علم


وضعیت هوای کشور در ماه رمضان، کارتخوان ارتباطی با فرار مالیاتی پزشکان ندارد، 580 مدرسه خشتی و گلی جمع آوری شد و آخرین وضعیت از راه اندازی کلینیک سلامت جنسی تیتر مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز دوشنبه ( 16 اردیبهشت ماه) هستند.

- از وضعیت هوای کشور در ماه رمضان تا سیل؛ شورش طبیعت علیه نادیده انگاری علم وضعیت هوای کشور در ماه رمضان، کارتخوان ارتباطی با فرار مالیاتی پزشکان ندارد، 580 مدرسه خشتی و گلی جمع آوری شد و آخرین وضعیت از راه اندازی کلینیک سلامت جنسی تیتر مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز دوشنبه ( 16 اردیبهشت ماه) هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز در سرویس اجتماعی ایسنا 48 خبر،مصاحبه و گزارش ارسال شده است که گزیده ای از مهمترین این اخبار به همراه تیتر و لینک در زیر می آید: توزیع بسته های غذایی 200 هزار تومانی ویژه رمضان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از توزیع بسته های غذایی ویژه ماه رمضان بین مددجویان کمیته امداد در مناطق محروم و خیلی محروم خبر داد.

علیرضا عسگریان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سال گذشته بیش از 13 میلیارد تومان بسته غذایی بین مددجویان توزیع شده است، گفت: هدفگذاری امسال کمیته امداد برای توزیع بیش از 20 میلیارد تومان بسته غذایی در ماه رمضان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وضعیت هوای کشور در ماه رمضان تا سیل؛ شورش طبیعت علیه نادیده انگاری علم

از وضعیت هوای کشور در ماه رمضان تا سیل؛ شورش طبیعت علیه نادیده انگاری علم