مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 00:012019-05-04اجتماعي

37 مرکز مشاوره بهزیستی در سطح استان زنجان فعال هستند


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فعالیت مراکز مشاوره بهزیستی در دو سطح دولتی و غیردولتی گفت: 37 مرکز مشاوره بهزیستی در سطح استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی قیداری شنبه شب در گردهمایی مراکز مشاوره با رویکرد نقش روانشناسان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مشارکت در مدیریت بحران با محوریت اخلاق حرفه ای افزود: انسان موجود پیچیده ای است که مؤلفه های بسیاری بر تربیت و تفکر آن تاثیر می گذارد و به همین دلیل روانشناسان باید اطلاعات کامل و دانش جامعی داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تلاش برای فرهنگ سازی برای کاهش طلاق و اعتیاد را از اصلی ترین وظایف روانشناسان برشمرد و گفت: روانشناسان با بهره گیری از نتایج تحقیقات جدید و تمهیدات لازم می توانند در راستای بهبود فضای جامعه و آرامش روانی گام بردارند.

وی با اشاره به فعالیت مراکز مشاوره بهزیستی در دو سطح دولتی و غیردولتی اظهار داشت: 37 مرکز مشاوره بهزیستی در سطح استان فعال هستند و خط مشاوره 1480 صدای مشاور نیز همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده پاسخگویی به افراد نیازمند مشاوره است.

محمدی قیداری از 15 هزار و 469 تماس تلفنی با خط 1480 در سال 97 خبر داد و خاطرنشان کرد: 19 هزار و 855 مشاوره نیز در سال گذشته در مراکز مشاوره حضوری دولتی و غیر دولتی به مراجعین ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 مرکز مشاوره بهزیستی در سطح استان زنجان فعال هستند

37 مرکز مشاوره بهزیستی در سطح استان زنجان فعال هستند