مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 14:312019-05-02فرهنگي

نخستین کتابخانه مسکن مهر کشور در شهرضا افتتاح شد


نخستین کتابخانه و سالن مطالعه مسکن مهر کشور در شهرضا افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، امیر هلاکویی عصر امروز در مراسم افتتاح کتابخانه و سالن مطالعه حضرت ریحانه النبی در منطقه مسکن مهر شهرضا با اشاره به این که استان اصفهان در سال 97 با اجرای بیش از 15 هزار برنامه فرهنگی در کشور اول شد، اظهار داشت: اجرای بیش از 2 هزار و 900 فعالیت در بخش کودک، هزار و 200 نشست کتاب خوان، هزار و 250 برنامه مناسبتی، 816 نمایشگاه کتاب، 713 مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه های فرهنگی برگزار شده در استان اصفهان بوده است.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اشاره به این که 7 کتابخانه مسکن مهر در استان اصفهان آماده بهره برداری است، افزود: با بهره برداری از این 7 کتابخانه، استان اصفهان به استان اول کشور از نظر کتابخانه ها نهادی تبدیل می شود.

وی با بیان این که تعداد 174 باب کتابخانه در سال 95 به 184 باب کتابخانه تا پایان سال 97 رسیده است، بیان کرد: در شهرها و روستاهای فاقد کتابخانه و مناطق کمتر برخوردار بیش از 10 باب پروژه ساختمانی با رشد فیزیکی بالای 95 درصد، آماده افتتاح و خدمات رسانی به مردم  استان اصفهان است.

افزایش کتابخانه های نهادی شهرضا به 6 باب فاطمه پورخاقان در ادامه این مراسم با بیان این که از 6 کتابخانه مشارکتی 5 کتابخانه فعال و یک باب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کتابخانه مسکن مهر کشور در شهرضا افتتاح شد

نخستین کتابخانه مسکن مهر کشور در شهرضا افتتاح شد