مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 02:502019-04-30بين الملل

آمریکایی ها اشک تمساح می ریزند


سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص پیشنهاد مطرح شده از سوی محمدجواد ظریف در مورد موضوع تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی، گفت: با این پیشنهاد، آمریکا که همواره از این موضوع به عنوان اهرم تبلیغاتی جهت ایران هراسی استفاده می کرد، - منفعل شد و با پاسخ آمریکا ثابت شد که آنها در این زمینه، فقط اشک تمساح می ریزند و حتی مخالفین ایران هم به آن اعتراف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص موضوع آمادگی ایران برای تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی که وزیر امور خارجه کشورمان در سفر اخیر به نیویورک مطرح کرد، گفت: مسأله وضعیت زندانیان دارای تابعیت آمریکایی در ایران از مدت ها پیش یک موضوع میان آمریکا و ایران بوده و مسأله جدیدی نیست.

پیش از اعلام خروج آمریکا از برجام، در تمام دیدارهای دوجانبه ای که در حاشیه نشست های کمیسیون مشترک برجام برگزار می شد، طرف آمریکایی همواره این موضوع را مطرح می کرد.

در تمامی این دیدارها، طرف ایرانی نیز همیشه از این فرصت استفاده کرده و به دلیل ابعاد انسانی، درباره ایرانیانی که به درخواست آمریکا در کشورهای دیگر یا در داخل خاک آمریکا دستگیر شده اند، صبحت کرده و این مساله را به لحاظ انسانی مطرح و پیگیری می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها اشک تمساح می ریزند

آمریکایی ها اشک تمساح می ریزند