مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 08:052019-04-28اقتصادي

احیای وزارت بازرگانی در شرایط کنونی منطقی نیست


رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه معتقد است، احیای وزارت بازرگانی در شرایط اقتصادی کنونی کشور به هیچ عنوان منطقی نیست و میلیاردها تومان هزینه روی دست کشور خواهد گذاشت.

- کیوان کاشفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه بحث تفکیک دو وزارت صنعت و معدن و وزارت بازرگانی دوباره در مجلس مطرح شده و برخی از کمیسیون های مربوطه نیز با آن موافقت کرده اند، ادامه داد: قرار است در مرحله بعدی این طرح در صحن علنی مجلس مطرح شود.

وی با اشاره به پیامدهایی که احیا وزارت بازرگانی خواهد داشت، گفت: در درجه اول باید ببینیم این تفکیک قرار است چه خلایی را در کشور پوشش دهد.

وی با بیان اینکه مهمترین موضوعی که موافقان این طرح اعلام می کنند حوزه تنظیم بازار و مشکلات این بخش است، یادآور شد: اگرچه اکنون در حوزه تولید محصولات و صادرات و واردات آنها خصوصاً در بخش محصولات کشاورزی مشکلاتی داریم، اما احیا وزارت بازرگانی این مشکل را مرتفع نخواهد کرد.

عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران افزود: هم اکنون وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی که هردو از ارکان دولت هستند نمی توانند در زمینه تنظیم بازار با هم هماهنگ باشند و در صورت تفکیک وزارت صنعت و معدن و بازرگانی ایجاد هماهنگی بین این سه حوزه بسیار سخت تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای وزارت بازرگانی در شرایط کنونی منطقی نیست

احیای وزارت بازرگانی در شرایط کنونی منطقی نیست