مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 07:512019-04-28سياسي

شاهد شکل گیری نیرو هایی مانند بسیج در منطقه هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در همایش فرماندهان و رؤسای ناجا که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد اظهار کرد: - وزیر کشور گفت: تشکیل نیرو های مانند نیرو های بسیج در ایران را در سطح منطقه شاهد هستیم و این نشانه الگوگیری کشور ها از ایران و انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در همایش فرماندهان و رؤسای ناجا که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته درگیر موضوعاتی بودیم که از سوی دشمن برنامه ریزی شده بود، ولی با آگاهی و هشیاری همگی این نقشه ها، نقش بر آب شد.

وی افزود: با ذهنیتی که دشمن از سال 96 داشت خیال کرد می تواند در سال 97 با حجم وسیع و اعتراضات فراوان نقشه های پلید خود را سازمان دهی کند.

وزیر کشور با اشاره به مقابله با نقشه های پلید دشمنان به ویژه در بخش های فرهنگی گفت: با لطف خدا و آگاهی و هوشیاری مسئولان تمامی این نقشه ها خنثی شد و در نهایت مردم در 22 بهمن پاسخ آن ها را دادند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: دشمن تلاش داشت با تحریم های اقتصادی شرایط دشمن را شرایط نامطلوبی جلوه دهد؛ هرچند که ما نابسامانی هایی در حوزه ارز داشتیم، ولی توانستیم در برابر مشکلات ایستادگی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد شکل گیری نیرو هایی مانند بسیج در منطقه هستیم

شاهد شکل گیری نیرو هایی مانند بسیج در منطقه هستیم