مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 18:312019-04-27اقتصادي

پرونده مسکن مهر تا پایان 98 بسته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم افتتاح بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: وقتی مردم صاحب خانه می شوند، - وزیر راه و شهرسازی گفت: روند تکمیل واحد های مسکن مهر ادامه دارد و امیدواریم تا پایان سال 98 پرونده طرح مسکن مهر بسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم افتتاح بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: وقتی مردم صاحب خانه می شوند، مردم ما را دعا می کنند و این جزو باقی الصاحات است و باید با اعتقاد راسخ به خانه دار شدن مردم کمک کنیم.

وی افزود: معنای حرف ما این نیست برای مردم خانه بسازیم بلکه مسکن مهر به عنوان تکلیف ما است که تکمیل شود و در حال حاضر از توقف خارج شده و امروز 5217 نفر خانه هایشان را تحویل می گیرند؛ این روند باید ادامه یابد و تا پایان 98 پرونده مسکن مهر را ببندیم.

اسلامی ادامه داد: موضوع دیگر آغاز ساخت 400 واحد مسکن جدید است که برای تعادل بخشی به بازار بوده و جامعه هدف آن اقشار متوسط و کم درآمد است و آن را تکمیل می کنیم.

به گفته اسلامی، از 200 هزار واحد برنامه اقدام ملی در شهر های جدید، 16 هزار واحد به پردیس تعلق دارد و امروز 7600 واحد آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهر تا پایان 98 بسته می شود

پرونده مسکن مهر تا پایان 98 بسته می شود