مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 16:212019-04-26فرهنگي

عرضه 12 عنوان اثر داستانی در باره شهدای ورزشکار


معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه و بسیج از حضور انتشارات فاتحان با 96 عنوان کتاب در زمینه تاریخ شفاهی دفاع مقدس و رمان و داستان و 12 عنوان اثر جدید داستانی درباره شهیدان ورزشکار در نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد .

- سردارعلی ناظری در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس با بیان این مطلب که یکی از اهداف این انتشارات تبیین نقش مردم واصناف و اقشار مختلف مردم اعم از: معلمان، بازاریان، دانشجویان، کارگران،  ورزشکاران و زنان و.

،در دوران دفا ع مقدس و عرصه های گوناگون است افزود: انتشارات فاتحان در مدت 10 سال حضور در عرصه های گوناگون نشر و تدوین و تالیف آثار مکتوب و حضور نمایشگاهی تلاش کرده ضمن پرداختن به نقش مردم و اقشار گوناگون فعال و حاضر در 8 سال جنگ تحمیلی زوایای پنهان این حضور و نقش آفرینی را با چاپ کتاب های تاریخ شفا هی، داستان، رمان، زندگی نامه و سایر قالب ها و با استفاده از فرصت نمایشگاه های بین المللی کتاب و نمایشگاه های استانی تبیین کند.

مدیر انتشارات فاتحان ادامه داد: در این راستا در سال گذشته در بیش از 10 نمایشگاه استانی حاضر و نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس را هم در کرمان برگزار کردیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 12 عنوان اثر داستانی در باره شهدای ورزشکار

عرضه 12 عنوان اثر داستانی در باره شهدای ورزشکار